Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Syarat Menempah Editing
Wednesday 5 June 2013 | 20:43 | 0 comments
Assalamualaikum , 
Memandangkan ramai yang telah menempah , 
Ada yang puas hati dan ada yang tak *sbb nak cepat .
Saya nak bg syarat kepada para pembeli :)


Syarat Tempahan
  • Seorang yang telus , tulus , jujur untuk buat bayaran
  • Sabar menanti proses mengedit *coding tu susah sikit , so kena slow-slow

Pakej Tempahan 

  • Header Transparent : RM3 - RM5 *ikut kesusahan membuat
  • Tambah widget untuk blog : RM2 satu widget 
  • Header Transparent + 1 widget : RM5
  • Editing : RM10-RM20
  • Doodle ? : Beri contoh/ details doodle . 
*saya tak pandai doodling , tp if nak saya boleh tolong tempahkan dan masukkan dalam blog


Bayaran

  • Harga boleh dirunding , Hehe . Jangan Risau
  • Dibuat selepas saya habis edit . Nak buat pengiraan kos, *kalau taknak mahal , bgtahu bajet sblum saya edit

Jikalau anda tidak berpuas hati dengan kerja saya , sila buat aduan terus . Saya akan baiki kembali .

Ni cuma blog saya yang sementara , KLIK SINI untuk proceed ke blog sebenar :)

TEMPAHAN HANYA DIBUKA PADA MUSIM CUTI SEKOLAH KERANA SAYA BERASRAMA PENUH